11) Targetgroup stage 1921
.png)
Sveži i dostupni
proizvodi za kupce
planirajmo na vreme!
Nabavka i logistika
Nabavka i logistika
Logistika - logistički centar
Logistički centar Lidla koji se trenutno gradi u Novoj Pazovi biće početna tačka svih budućih Lidlovih prodavnica u Srbiji. Najsavremeniji informacioni sistemi, otpimizovani procesi rada uz visoku efektivnost i efikasnost. Pridružite nam se.
PrijavaMarketing
Sektor marketinga će imati zadatak da kvalitet i cenu artikala na efektivan način predstavi tržištu. Osmišljavanje i realizacija promotivnih aktivnosti, zakup medijskog prostora i rad na ostvarivanju pozitivnog brend-imidža će biti osnovne aktivnosti marketing tima.
Prijava.png)
Nabavka i carina
U našim prodavnicama, potrošač mora naći sve što mu je potrebno, te asortiman mora biti adekvatan, a proizvodi sveži i uvek dostupni. O ispravnosti proizvoda brine se sektor kontrole kvaliteta, a za pravovremeni uvoz zadužena je carina.
Način prijaveKontrola kvaliteta
Proizvodi podležu najstrožoj kontroli pre nego što dospeju u ruke naših kupaca. Kontrola kvaliteta ima zadatak da ispoštuje najviše Lidlove standarde stoga predstavlja izuzetno važan element našeg poslovanja.
Način prijave.png)