Dobrodošli u Lidl Srbija!

O nama

Jednostavnost je osnovni princip i ključ našeg uspeha, na kome se zasniva celokupno naše poslovanje. Danas je Lidl najveći diskontni trgovinski lanac u Evropi, sa tendencijom dinamične ekspanzije. Naš osnovni cilj je da svojim kupcima ponudimo proizvode vrhunskog kvaliteta po najpovoljnijoj ceni.

Istorija

hystory

Prodajni lanac Lidl deo je Schwarz grupacije sa sedištem u Neckarsulmu (srp. Nekarsulm), u Nemačkoj. Prva Lidl prodavnica otvorena je 1973. godine u gradu Ludwigshafenu (srp. Ludvigshafen), a krajem 80-ih godina postojalo je više od 460 prodavnica Lidla samo na području tadašnje zapadne Nemačke. Veliko, novo tržište otvara se 1989. godine padom Berlinskog zida, kada Lidl počinje da se širi i u istočnu Nemačku. Početkom 90-ih godina otvorene su prve prodavnice van granica matičnog tržišta, i to prvo u Francuskoj, a zatim po celoj Evropi. Lidl u ovom trenutku posluje u 30 zemalja i svakog dana uslužuje oko 10 miliona kupaca. Planovi za širenje mreže podrazumevaju i pripreme za ulazak u Srbiju, kao važno tržište Evrope, a u nedavno su otvorene i prve prodavnice na teritoriji Sjedinjenih Američkih Država.

Proizvodi

Mi smo savremeni diskontni lanac sa jednostavnim konceptom na kome se zasnivaju naš rast i razvoj: održavanje vrhunskog kvaliteta po najpovoljnijoj ceni jedinstvenih proizvoda koji se nalaze u našoj ponudi. Lidl u svom asortimanu nudi domaće i strane proizvode koji prolaze zahtevne procese kontrole kvaliteta i svežine. U redovnoj ponudi Lidla nalazi se oko 1500 proizvoda, koja se obogaćuje tematskim akcijama, čime odgovaramo na različite potrebe potrošača tokom cele godine. U Lidlu veliki značaj pridajemo svežini, koja je sastavni element prodajne koncepcije Lidla i jedan od temeljnih principa rada i uspeha naše kompanije.