Jednostavno. Bolje. Povoljnije.
Pretraga otvorenih pozicija Prijava Bookmark

Korporativne komunikacije

Korporativne komunikacije

Fer, transparentan i otvoren odnos prema javnosti

Sektor korporativnih komunikacija se primarno bavi upravljanjem reputacijom kompanije. Osim očuvanja ugleda i komunikacije sa medijima, korporativne komunikacije Lidla Srbija vode zvanične stranice kompanije na društvenim mrežama, osmišljavaju i sprovode internu komunikaciju i društveno odgovorne inicijative. Dodatnu dinamiku i kreativnost pri radu u ovom sektoru donosi mogućnost sprovođenja različitih projekata osmišljenih s ciljem unapređenja odnosa i komunikacije sa kolegama, potrošačima i širom javnosti.

Po čemu smo posebni?

Drustvena odgovornost
Brinemo o okruženju

Naša odgovornost

Naš moto društveno odgovornog poslovanja (Corporate Social Responsibility) je „Za bolje sutra“. Rastemo i odgovorno se odnosimo prema resursima tako da ne ugrožavamo prirodu, a ni društvo.
We are Lidl App
Aplikacija

We are Lidl

„We are Lidl“ je aplikacija koja zaposlenima omogućava da sa službenih, ali i privatnih telefona, pregledaju najnovije i najvažnije vesti iz kompanije, ćaskaju međusobno ili u grupama i budu u toku sa aktivnostima kolega širom Srbije. Saznaj više o pogodnostima rada u Lidlu Srbija.
Dvosmerna komunikacija
Fer i transparentni

Dvosmerna komunikacija

Verujemo da je komunikacija sa potrošačima i svim zainteresovanim stranama važna – ali ne samo iz pozicije da smo mi ti koji „govore“, već želimo da čujemo i šta druga strana ima da kaže.

Odeljenja u korporativnim komunikacijama

We are Lidl App

Interne komunikacije

Naš princip otvorene i dvosmerne komunikacija se ne odnosi samo na potrošače, već i na naše kolege. Interne komunikacije su tu kako bi naše kolege u svakom trenutku bile informisane o svim relevantnim dešavanjima.

Odnosi sa javnoscu

Odnosi sa javnošću

Prema javnosti se odnosimo fer i odgovorno i radimo u cilju očuvanja ugleda i pozitivne slike kompanije u javnosti.

Društvena odgovornost 1

Društveno odgovorno poslovanje

Prilikom donošenja odluka, osim ekonomskih, u obzir uzimamo društvene i ekološke faktore. Odgovornim postupanjem prema zajednici u kojoj poslujemo, želimo da stvorimo bolje okruženje za sve nas. Lidlove CSR aktivnosti zasnivaju se na 5 stubova: asortiman, zaposleni, životna sredina, društvo i poslovni partneri.

Čime se zaista bavimo?

Crveni krst
Otvaranje
Lidl na dlanu

Crveni Krst Srbije

Lidl je zajedno sa Crvenim Krstom organizovao akciju doniranja hrane pod nazivom ’’Mala dela su velika stvar’’. Ponosni smo što su naši potrošači skupili ukupno 10 tona hrane za one kojima je najpotrebnija, dok ćemo mi u znak zahvalnosti doprinosu naših potrošača opremiti 10 narodnih kuhinja.

 

Podrška pri događajima

Prilikom otvaranja novih prodavnica, interesovanje potrošača, a samim tim i medija je veoma veliko. Uvek smo na licu mesta da ispratimo celokupan događaj, pobrinemo se da sve prođe po planu i predstavnicima medija i saradnicima pružimo sve potrebne informacije.

 

Lidl na dlanu

Važno je da se čujemo i razumemo. Zato, kako bi zaposleni bili uvek u toku - informisani i povezani, obezbedili smo im pristup Intranetu, tačnije portalu Lidl na dlanu koji im pruža pristup svim relevantnim informacijama.

Lidl nudi više!

Cenimo tvoj rad, zbog toga nam je važno da ti ponudimo više!

Doctor
Clock
Train
Car
Cafeteria
Sports
Fruits & Veggies
Clock Arrow
Baby

Mi smo srdačni!

Prijavi se i postani deo našeg tima!

Pretraga otvorenih pozicija