Korporativne komunikacije
Fer, transparentan i otvoren odnos prema javnosti
Sektor korporativnih komunikacija se primarno bavi upravljanjem reputacijom kompanije. Osim očuvanja ugleda i komunikacije sa medijima, korporativne komunikacije Lidla Srbija vode zvanične stranice kompanije na društvenim mrežama, osmišljavaju i sprovode internu komunikaciju i društveno odgovorne inicijative. Dodatnu dinamiku i kreativnost pri radu u ovom sektoru donosi mogućnost sprovođenja različitih projekata osmišljenih s ciljem unapređenja odnosa i komunikacije sa kolegama, potrošačima i širom javnosti.
Odeljenja u korporativnim komunikacijama
Interne komunikacije
Naš princip otvorene i dvosmerne komunikacija se ne odnosi samo na potrošače, već i na naše kolege. Interne komunikacije su tu kako bi naše kolege u svakom trenutku bile informisane o svim relevantnim dešavanjima.
Odnosi sa javnošću
Prema javnosti se odnosimo fer i odgovorno i radimo u cilju očuvanja ugleda i pozitivne slike kompanije u javnosti.
Društveno odgovorno poslovanje
Prilikom donošenja odluka, osim ekonomskih, u obzir uzimamo društvene i ekološke faktore. Odgovornim postupanjem prema zajednici u kojoj poslujemo, želimo da stvorimo bolje okruženje za sve nas. Lidlove CSR aktivnosti zasnivaju se na 5 stubova: asortiman, zaposleni, životna sredina, društvo i poslovni partneri.
Čime se zaista bavimo?
Lidl nudi više!
Cenimo tvoj rad, zbog toga nam je važno da ti ponudimo više!
Svi naši zaposleni imaju mogućnost korišćenja usluga privatnog zdravstvenog osiguranja gde za sebe i svoje najbliže na brži i lakši način mogu potražiti zdravstvenu pomoć ukoliko im je ona potrebna.
Iako nismo pristalice ostajanja na poslu nakon isteka radnog vremena, elektronskom evidencijom dolaska i odlaska s posla zaposlenima koji se čekiraju omogućili smo da, ako do prekovremenog rada i dođe on bude fer plaćen.
Trudimo se da našim zaposlenima olakšamo dolazak i odlazak sa posla tako što smo obezbedili organizovan prevoz autobusima koji pokrivaju veći broj stajališta u gradu i okolini.
Određene pozicije i radna mesta u našoj kompaniji sa sobom nose i benefit službenog automobila koji zaposlenima stoji na raspolaganju i u privatne svrhe 24/7.
Tokom svoje pauze za ručak naši zaposleni mogu uživati u kuvanoj hrani i gurmanskim specijalitetima sa menija naše kantine. Meni se svakodnevno menja i dopunjuje novim jelima, a akcenat stavljamo na zdravu i raznovrsnu ishranu.
Voliš da započneš ili završiš radni dan treningom? Naši zaposleni u Novoj Pazovi imaju priliku da kad god požele trenirajući na najsavremenijim spravama održavaju kondiciju u Lidl teretani naše Upravne zgrade.
Omiljena tradicija među zaposlenima su naše Moćne voćne srede. Tada svi kafe pauze rado zamenimo vitamisnkim, pa uz smutije, salate ili jednostavno omiljenu voćku uživamo u zdravom naletu energije.
U zavisnosti od radnog mesta i ugovora, u Prodaji i Logistici nudimo mogućnost punog i nepunog radnog vremena. Pored toga, zaposleni u našoj Upravnoj zgradi u Novoj Pazovi na posao mogu doći između 7.30 i 8.30 časova ujutru.
Roditeljstvo je najlepša i najodgovornija životna uloga. Svim zaposlenima koji čekaju dolazak bebe pripremili smo paket sa proizvodima za negu i higijenu novorođenih beba kako bi im pripreme za najlepši životni trenutak bile lakše i bezbrižnije.