Prodaja i logistika
Pune police i jedinstveno iskustvo kupovine!
Organizacija prodaje je odgovorna za to što prodajni procesi i sistemi u Lidlu rade kao sat. Logistika optimizuje i uvodi procese koji obezbeđuju neometani ulaz i izlaz robe u naš centralni lager u Novoj Pazovi, dok Upravljanje robom prati svaki korak koji Lidl proizvodi pređu do naših potrošača.
Lidl nudi više!
Cenimo tvoj rad, zbog toga nam je važno da ti ponudimo više!
Svi naši zaposleni imaju mogućnost korišćenja usluga privatnog zdravstvenog osiguranja gde za sebe i svoje najbliže na brži i lakši način mogu potražiti zdravstvenu pomoć ukoliko im je ona potrebna.
Iako nismo pristalice ostajanja na poslu nakon isteka radnog vremena, elektronskom evidencijom dolaska i odlaska s posla zaposlenima koji se čekiraju omogućili smo da, ako do prekovremenog rada i dođe on bude fer plaćen.
Trudimo se da našim zaposlenima olakšamo dolazak i odlazak sa posla tako što smo obezbedili organizovan prevoz autobusima koji pokrivaju veći broj stajališta u gradu i okolini.
Određene pozicije i radna mesta u našoj kompaniji sa sobom nose i benefit službenog automobila koji zaposlenima stoji na raspolaganju i u privatne svrhe 24/7.
Tokom svoje pauze za ručak naši zaposleni mogu uživati u kuvanoj hrani i gurmanskim specijalitetima sa menija naše kantine. Meni se svakodnevno menja i dopunjuje novim jelima, a akcenat stavljamo na zdravu i raznovrsnu ishranu.
Voliš da započneš ili završiš radni dan treningom? Naši zaposleni u Novoj Pazovi imaju priliku da kad god požele trenirajući na najsavremenijim spravama održavaju kondiciju u Lidl teretani naše Upravne zgrade.
Omiljena tradicija među zaposlenima su naše Moćne voćne srede. Tada svi kafe pauze rado zamenimo vitamisnkim, pa uz smutije, salate ili jednostavno omiljenu voćku uživamo u zdravom naletu energije.
U zavisnosti od radnog mesta i ugovora, u Prodaji i Logistici nudimo mogućnost punog i nepunog radnog vremena. Pored toga, zaposleni u našoj Upravnoj zgradi u Novoj Pazovi na posao mogu doći između 7.30 i 8.30 časova ujutru.
Roditeljstvo je najlepša i najodgovornija životna uloga. Svim zaposlenima koji čekaju dolazak bebe pripremili smo paket sa proizvodima za negu i higijenu novorođenih beba kako bi im pripreme za najlepši životni trenutak bile lakše i bezbrižnije.
Upoznaj sektor Upravljanje robom
Mi pratimo kretanje naših proizvoda od dobavljača pa sve do krajnjeg potrošača!
Tim za koji želiš da igraš
Sektor upravljanja robom bavi se sveobuhvatnom koordinacijom robnih tokova u lancu snabdevanja Lidl Srbije. To znači da je naša odgovornost da ispratimo kretanje proizvoda od dobavljača pa sve do krajnjeg potrošača. U okviru toga, svakodnevno poručujemo robu od dobavljača i vodimo računa da na zalihama robe u centralnom skladištu imamo optimalnu količinu robe za dalje snabdevanje naših prodavnica.
Osnovni cilj koji imamo pred sobom jeste da obezbedimo optimalnu raspoloživost proizvoda u prodavnicama tako da svi proizvodi uvek budu dostupni za naše potrošače. U sklopu toga bavimo se i organizacijom prodajnog prostora prodavnica, kao i prezentacijom proizvoda u okviru njih, kako bismo kupovinu naših potrošača učinili što jednostavnijom i prijatnijom i kako bi naši potrošači na što lakši način pronašli željene proizvode.
Redovno osluškujemo potrebe i želje naših potrošača kao i trendove u njihovim kupovnim navikama te na osnovu toga prilagođavamo prezentaciju proizvoda, preuređujemo i modernizujemo prodavnice, a sve u cilju povećanja zadovoljstva naših potrošača.