Logistika
Planiramo i obezbeđujemo pravovremene isporuke
Centralni Lager Lidla Srbija nalazi se u Novoj Pazovi i Lapovu te predstavlja radno mesto svih zaposlenih u Logistici. Logistički centar je ključna karika u pravovremenoj distribuciji proizvoda koji se nalaze na policama naših prodavnica. Tačnost, brzina, ažurnost, posvećenost i pre svega dobra komunikacija i timski rad neophodni su za uspešno funkcionisanje lagera. Moderne tehnologije, poput „pick-by-voice“ upravljanja komisioniranjem, optimizovani procesi i savremeno okruženje čine rad jednostavnijim, a atmosfera zajedništva, podrške i saradnje dinamiku svakodevnice lepšom i produktivnijom.
Logistički centar u brojkama
Zanimljive činjenice o našem logističkom centru koji ima 120 utovarnih i istovarnih rampi je da sadrži 5 temperaturnih zona i komoru isključivo za skladištenje čokoladnih proizvoda (+18°C).
Logistika
Pogledaj kako je izgledala gradnja Logističkog centra Lidla Srbija
Lidl tim logistika sastoji se iz dva odeljenja
Odeljenje Procesi igra veoma važnu ulogu u našem modernom logističkom sistemu. Glavni zadaci su sistemska podrška odeljenju Operacije, aktivno učestvovanje u definisanju logističkih procesa i optimizacija sistema. Vršimo monitoring u cilju ispravnog prijema, pripreme i pravovremene isporuke ka svim našim prodavnicama. Blisko sarađujemo sa sektorima Prodaja i Upravljanje robom, kako kroz redovne procedure tako i kroz rešavanje raznih izazova.
Kako sva roba koja se nalazi u našim prodavnicama do potrošača stiže direktno iz našeg centralnog lagera, ispravan proces prijema robe, kao prvi u lancu procesa u našem lageru, je od izuzetne važnosti za dalju distribuciju Lidl proizvoda. Evidencija ulaza robe, operativni poslovi brojanja i kontrole kvaliteta artikala na ulazu, uskladištenja zaprimljene robe na prethodno određena mesta u našem Logističkom centru spadaju pod svakodnevne zadatke našeg tima Operacije.
Lidl nudi više!
Cenimo tvoj rad, zbog toga nam je važno da ti ponudimo više.
Svi naši zaposleni imaju mogućnost korišćenja usluga privatnog zdravstvenog osiguranja gde za sebe i svoje najbliže na brži i lakši način mogu potražiti zdravstvenu pomoć ukoliko im je ona potrebna.
Iako nismo pristalice ostajanja na poslu nakon isteka radnog vremena, elektronskom evidencijom dolaska i odlaska s posla zaposlenima koji se čekiraju omogućili smo da, ako do prekovremenog rada i dođe on bude fer plaćen.
Trudimo se da našim zaposlenima olakšamo dolazak i odlazak sa posla tako što smo obezbedili organizovan prevoz autobusima koji pokrivaju veći broj stajališta u gradu i okolini.
Tokom svoje pauze za ručak naši zaposleni mogu uživati u kuvanoj hrani i gurmanskim specijalitetima sa menija naše kantine. Meni se svakodnevno menja i dopunjuje novim jelima, a akcenat stavljamo na zdravu i raznovrsnu ishranu.
Voliš da započneš ili završiš radni dan treningom? Naši zaposleni u Novoj Pazovi imaju priliku da kad god požele trenirajući na najsavremenijim spravama održavaju kondiciju u Lidl teretani naše Upravne zgrade.
Omiljena tradicija među zaposlenima su naše Moćne voćne srede. Tada svi kafe pauze rado zamenimo vitamisnkim, pa uz smutije, salate ili jednostavno omiljenu voćku uživamo u zdravom naletu energije.
Savremene tehnologije u službi pojednostavljenih procesa čine naše poslovanje bezbednom i podsticajnom sredinom za rad, profesionalni rast i razvoj.
Roditeljstvo je najlepša i najodgovornija životna uloga. Svim zaposlenima koji čekaju dolazak bebe pripremili smo paket sa proizvodima za negu i higijenu novorođenih beba kako bi im pripreme za najlepši životni trenutak bile lakše i bezbrižnije.
Kako bi komforno i rasterećeno započeli i završili svoj radni dan, zaposlenima na raspolaganju stoje prostrane muške i ženske svlačionice opremljene sigurnosnim ormarićima i tuš kabinama.
Šta nas čini jakim timom
Često postavljena pitanja
-
1. Kako izgleda tim u logistici?
-
2. Da li se radi vikendom?
-
3. Kako se tretira prekovremeni rad?
-
4. Koje kvalifikacije su mi potrebne?
-
5. Da li mi je potreban sertifikat za upravljanje komisionim vozilom?
-
6. Da li mogu da započnem svoju karijeru bez prethodnog iskustva?
-
7. Koliku zaradu mogu da očekujem?
-
8. Da li novim zaposlenima stoji na raspolaganju kontakt osoba?
-
9. Koje mogućnosti imam za dalji razvoj i koja je moja perspektiva?