Prodaja
Osiguravamo zadovoljstvo i osmeh potrošača
Lidl Srbija je moderan diskont koji kroz specifičnu organizaciju procesa potrošačima nudi jedinstvenu vrstu usluge i proizvode sa najboljim odnosom cene i kvaliteta. Naši zaposleni su brzi, spretni, efikasni, ljubazni i istrajni. Poznaju sve radne procese i u toku jednog dana u zavisnosti od prioriteta prođu rad na svim odeljenjima prodavnice. Naši procesi su jednostavni i strukturisani, radna atmosfera topla i porodična, a uslovi rada atraktivni i propraćeni mnoštvom benefita. Jedni druge podržavamo, potpomažemo i shvatamo značaj koji sa sobom nosi odnos poverenja - međusobni i sa našim potrošačima.
Prodaja
Pogledaj kako svoj dan na poslu provodi naš kolega Milan
Tvoj karijerni put u prodaji
Prodavac
Biti prodavac u Lidlu Srbija znači biti odgovoran za zadovoljstvo naših potrošača. Imaš priliku da zajedno sa svojim timom doprinosiš ostvarivanju kompanijskih ciljeva.
Pomoćnik rukovodioca prodavnice
Naredni korak u tvojoj karijeri u prodaji je pozicija pomoćnika rukovodioca prodavnice. Na ovoj poziciji ćeš unaprediti svoje stručno znanje i rukovodeće veštine.
Zamenik rukovodioca prodavnice
Zamenik je desna ruka našeg rukovodioca prodavnice. Kao zamenik imaš priliku da se dalje usavršavaš u oblasti rukovođenja timom, ali si odgovoran za analizu i ostvarivanje defisanih ciljeva.
Rukovodilac prodavnice
Kao rukovodilac odgovoran si za celokupno poslovanje prodavnice i za zadovoljstvo kako naših potrošača tako i svog tima. Ličnim primerom i zalaganjem vodiš svoj tim do željenih rezultata. U dinamičnom radnom okruženju odgovoran si za motivaciju, obuku zaposlenih i za ostvarivanje definisanih ciljeva prodavnice.
Regionalni rukovodilac prodaje
Regionalni rukovodilac prodaje odgovoran je za više prodavnica u regiji i preko 50 zaposlenih. Kao regionalni rukovodilac prodaje imaš zadatak da pratiš rad zaposlenih, koordinišeš njihov razvoj i osiguravaš poštovanje standarda poslovanja. Naši regionalni rukovodioci su samostalni, donose odluke i motivišu svoje timove.
Lidl nudi više!
Cenimo tvoj rad, zbog toga nam je važno da ti ponudimo više.
Svi naši zaposleni imaju mogućnost korišćenja usluga privatnog zdravstvenog osiguranja gde za sebe i svoje najbliže na brži i lakši način mogu potražiti zdravstvenu pomoć ukoliko im je ona potrebna.
Iako nismo pristalice ostajanja na poslu nakon isteka radnog vremena, elektronskom evidencijom dolaska i odlaska s posla zaposlenima koji se čekiraju omogućili smo da, ako do prekovremenog rada i dođe on bude fer plaćen.
Tvojim nedeljnim rasporedom predviđeno je da dobiješ dva slobodna dana koja mogu padati na bilo koje dane u nedelji.
Poštujemo tvoje vreme! Plan rada dobijaš 2 nedelje unapred kako bi sa radnim mogao da isplaniraš i svoje privatne obaveze.
Omiljena tradicija među zaposlenima su naše Moćne voćne srede. Tada svi kafe pauze rado zamenimo vitamisnkim, pa uz smutije, salate ili jednostavno omiljenu voćku uživamo u zdravom naletu energije.
Savremene tehnologije u službi pojednostavljenih procesa čine naše poslovanje bezbednom i podsticajnom sredinom za rad, profesionalni rast i razvoj.
Roditeljstvo je najlepša i najodgovornija životna uloga. Svim zaposlenima koji čekaju dolazak bebe pripremili smo paket sa proizvodima za negu i higijenu novorođenih beba kako bi im pripreme za najlepši životni trenutak bile lakše i bezbrižnije.
Kako bi komforno i rasterećeno započeli i završili svoj radni dan, zaposlenima na raspolaganju stoje prostrane muške i ženske svlačionice opremljene sigurnosnim ormarićima i tuš kabinama.
Često postavljena pitanja
-
1. Kako izgleda tim u prodavnici?
-
2. Kako izgleda jedan radni dan u Lidlu?
-
3. Da li se radi vikendom?
-
4. Kako se tretira prekovremeni rad?
-
5. Koje kvalifikacije su mi potrebne?
-
6. Da li mi je potrebna vozačka dozvola?
-
7. Da li mogu da započnem karijeru u prodaji bez prethodnog iskustva?
-
8. Koliku zaradu mogu da očekujem?
-
9. Da li postoji mogućnost da promenim prodavnicu u kojoj radim?
-
10. Kako izgleda uvođenje u posao u prodavnici?
-
11. Da li novim zaposlenima stoji na raspolaganju kontakt osoba?
-
12. Koje mogućnosti imam za dalji razvoj i koja je moja perspektiva?